Explore This City

Business owners - over a million people view these listings every month - we highly recommend you ensure your business is properly listed.

Fysiotherapie voor ouderen

Fysiotherapie voor ouderen Fysiotherapeuten spelen een vitale en belangrijke rol bij het werken met ouderen. Ze zijn betrokken bij het voorkomen van ziekten en handicaps, het behandelen van huidige aandoeningen, het beheren van intramurale zorg en het opvolgen in de gemeenschap. Ze kunnen de problemen identificeren die de grootste impact hebben op iemands leven en hen helpen deze te verbeteren, wat leidt tot een betere kwaliteit van leven en blijvende onafhankelijkheid.

Enkel verstuikt

Enkel verstuikt  Verstuikte enkels - ook wel verdraaide enkels genoemd - zijn een veel voorkomende blessure en het is waarschijnlijk dat de meeste mensen, vooral degenen die aan sport doen, ooit in hun leven een enkelverstuiking hebben gehad.

Hamstring pijn Pijn aan de achterkant van uw benen kunnen een teken zijn van een hamstringblessure. Je hamstring is een groep spieren die zich aan de achterkant van je dijen bevindt. Overbelasting van deze spieren komt relatief vaak voor, vooral bij mensen die sporten waarbij sprinten betrokken is, zoals voetbal, basketbal of atletiek.

Cities

What Do You Want to Do Tonight?

Explore restaurants, bars, and cafés by locality

Categories

What are you interested in?

Explore curated lists of top restaurants, cafes, shopping, spa, and bars around the world by categories.

Listings

Best Things to Do in the City

Exploring destinations, food and culture around the world

The Latest Listings

Kinderfysiotherapie is fysiotherapie voor iedereen onder de 18 jaar. Het omvat de beoordeling, diagnose, prognose en behandeling van kinderen en adolescenten.

Wat doet een fysiotherapeut

Fysiotherapie is de behandeling van verwondingen, ziekten en aandoeningen door middel van fysieke methoden - zoals lichaamsbeweging, massage, manipulatie en andere behandelingen - boven medicatie en chirurgie.

Rugpijn Rugpijn is een veel voorkomende reden voor afwezigheid van het werk en voor het zoeken naar medische hulp. Het kan ongemakkelijk en slopend zijn. Het kan het gevolg zijn van letsel, activiteit en bepaalde medische aandoeningen. Rugpijn kan mensen van elke leeftijd treffen, om verschillende redenen. Naarmate mensen ouder worden, neemt de kans op het ontwikkelen van lage rugpijn toe, onder meer door eerdere bezigheden en degeneratieve schijfaandoeningen.

Wat doet een sportfysiotherapeut?

Wat doet een sportfysiotherapeut? Een sportfysiotherapeut,  werkt met sporters, individueel of in teams, aan het minimaliseren en behandelen van sport gerelateerde blessures. Zijn werk bestaat meestal uit het opleiden van atleten om blessures te voorkomen, het beoordelen en behandelen van blessures tijdens trainingssessies en wedstrijden, en het ontmoeten van coaches en artsen om de trainingsvoortgang en fysieke fitheid van atleten te bespreken. Een sportfysiotherapeut kan in dienst zijn van een sportschool, middelbare school, universiteit, fysiotherapie praktijk of professionele sportorganisatie.

Pijn tussen schouderbladen Oorzaken, symptomen en behandeling Elke keer dat je je omdraait om iets te zien of te kiezen, voel je een doordringende pijn in je rug. Ook krijg je een licht irriterend gevoel in je rug en vraag je je af wat er in godsnaam met je lichaam aan de hand is.

Features

How can I earn money with WilCity?

WilCity provides the various ways that help you can earn money from your site.

Paid Listings

This is the big money maker of your directory site. Listing owners will pay to get their places listed on your site.

Promoted Listings

You offer Promotion Plans, listing owners will have directories appeared at special spots on site, and at the top of search results page.

Paid Claim Listings

Another revenue model to monetize from listing. You create a listing on your site and allow the business owner to claim it.
Yelp! iOS app, and Android app are coming soon!
We are working on the Android and IOS app, you will see it soon ;). The most important thing: You can easily design the App Homepage yourself.

Events

Events for you

Discover upcoming and ongoing events near by you.

The Latest Listings

Amsterdam Magic Dinner Show

Amsterdam Magic Dinner Show

Chicago Food Truck Festival